wtorek, 4 marca 2014

     Siedzę nad białym miejscem na post. Piosenki z mojej playlisty podgrywają słowom w mojej głowie, aby nadać im jakąś sensowną formę. Tak wiele myśli tak mało pomysłu jak je przelać na "papier". Może dlatego, że moje uczucia jeszcze nie przybrały jakiejkolwiek formy, a już próbują się wydostać. Znalazłam punkt odbicia. Znieczulenie - "Co z oczu to z serca". Chociaż brzmi to jak banał to stał się dla mnie... rozwiązaniem. Tymczasowym, ale pomocnym.
     Robię wielkie cięcie. To będzie kolejna próba pozbycia się Ciebie z mojego życia, a także innych relacji bez przyszłości. Będzie to ciężkie i bolesne. Na pewno będzie wymagać ogromnej siły, którą mam nadzieję oddało mi się odzyskać. Jedyne czego się obawiam to, że znowu ją stracę, ale tu gdzie się znalazłam, ta strata jest tego warta.
,,Don't want your hand this time I'll save myself''
-Nie chcę Twojej pomocy, tym razem sama się uratuję


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz